NFT راهنمای طراحی و فروش رایگان NFT در Rarible

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بروز علمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میلاد نعمتی
12:50
شنبه 21 آبان 1401

توکن‌های مولد و «NFT» یکی از هیجان‌انگیزترین فناوری‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال هستند. این دارایی های کمیاب ایجاد شده و بر روی بلاک چین منتقل می شوند. NFT ها شگفتی های زیادی را ایجاد کرده اند، به طوری که مانند یک تصویر دیجیتال ساده به نظر می رسند که برخی حاضرند بیش از 100000 دلار برای خرید بپردازند. آیا در مورد ساخت توکن های محبوب NFT چیزی می دانید؟ ساختن nft بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. با استفاده از پلتفرم هایی مانند "Rarible" می توانید توکن خود را به صورت رایگان ایجاد کنید و آن را با قیمت مناسب بفروشید. با کمک این پلتفرم می توانید آنچه را که در ذهن دارید ایجاد کنید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای به خریداران NFT بفروشید. در این مقاله از والکس قصد داریم نحوه ساخت NFT در راریبل را آموزش دهیم. با ما ادامه دهید.

NFT چیست؟

ابتدا بهتر است بدانیم NFT چیست و آیا این فناوری ارزش سرمایه گذاری روی آن را دارد یا خیر. توکن غیر قابل تعویض (NFT) نوعی دارایی دیجیتالی خاص و منحصر به فرد است. ارزهای دیجیتال مانند اتریوم و بیت کوین دارایی های مجازی هستند و دارای واحدهای قابل مبادله هستند. مثلاً یک واحد بیت کوین با واحد بیت کوین دیگر تفاوتی ندارد و درست مثل اسکناس 10 هزار تومانی از نظر ارزش با اسکناس 10 هزار تومانی دیگر تفاوتی ندارد. اما هر واحد NFT ویژگی های خاص خود را دارد که آن را از سایر واحدها متمایز می کند. در حالت معمول، یک واحد توکن غیر همولوگ را نمی توان برابر با واحد دیگری از توکن غیر همولوگ در نظر گرفت. یکی از معروف ترین پروژه ها در زمینه NFT "Cryptopanx" است که در نگاه اول این فیگورهای پیکسلی در مربع های کوچک خاص به نظر نمی رسند، اما با یکی از این توکن های خنده دار ممکن است صاحب خانه یا عمارت بزرگی شوید.

معرفی پلتفرم Rarible

پلتفرم Rarible یک بازار NFT است که به سازندگان و هنرمندان این دارایی دیجیتال اجازه می‌دهد تا توکن‌های NFT خود را بفروشند. این پلتفرم در درجه اول یک  طراحی ان اف تی بازار هنر و کلکسیونی NFT است و از اکثر سبک های NFT از جمله آثار هنری سه بعدی پشتیبانی می کند. Rariable یک پلتفرم مبتنی بر اتریوم است که ایجاد، فروش و خرید حقوق مالکیت آثار هنری دیجیتال را از طریق توکن‌های غیرقابل تعویض تسهیل می‌کند. پلتفرم Rariable به شما این امکان را می دهد تا رمز NFT خود را به صورت رایگان ایجاد کنید و برای شروع نیازی به پرداخت هزینه به اتریوم ندارید. توکن "RARI" ارز دیجیتال بومی این پلتفرم است که عنوان اولین توکن مستقل در حوزه NFT را به خود اختصاص داده است. شما همچنین با خرید و فروش NFT در بازار معاملاتی Raribel صاحب این توکن خواهید شد. برای فروش ارز دیجیتال می توانید به صرافی های معتبر مراجعه کنید. اگر قصد ساخت NFT در راریبل را دارید، در این راه شما را همراهی می کنیم.

آموزش ساخت NFT در راریبل

1. یک کیف پول Metamask ایجاد کنید
برای ایجاد NFT ابتدا به یک کیف پول دیجیتال نیاز دارید. بهتر است از کیف پول متامسک استفاده کنید. زیرا یکی از پرکاربردترین و در دسترس ترین کیف پول هایی است که می توانید به راحتی نقل و انتقالات خود را انجام دهید. هنگامی که کیف پول خود را ایجاد می کنید، یک عبارت بازیابی 12 کلمه ای به شما داده می شود که باید آن را در مکانی امن نگه دارید.

2. یک حساب کاربری در Rarible Market ایجاد کنید
برای ایجاد NFT در Rarible به یک حساب کاربری نیاز دارید. ابتدا فیلترشکن خود را روشن کنید تا آی پی کشورتان تغییر کند زیرا این پلتفرم برای کاربران ایرانی در دسترس نیست. وارد rarible.com شوید و در گوشه بالای صفحه بر روی "اتصال کیف پول" کلیک کنید.

3. ساخت NFT در راریبل
پس از اتصال حساب Rarible خود به کیف پول Metamask، به وب سایت Rarible بازگشته و بر روی گزینه "Create" در بالا سمت راست کلیک کنید.

در این مرحله از ایجاد NFT در Rarible، ابتدا باید مطمئن شوید که کیف پول به درستی انتخاب شده است. سپس در قسمت «فایل آپلود شده» فایل NFT را آپلود می کنید. همچنین می توانید قیمت فروش را در این قسمت تعیین کنید. در صورت انتخاب گزینه «Free Mintin»، ایجاد NFT در این پلتفرم به صورت رایگان انجام می شود. هزینه گاز در حین فروش از خریدار اخذ می شود. نام و سایر جزئیات را با توجه به نظر خود تنظیم کنید.

ساخت NFT؛ یک سرمایه گذاری سودآور

پلتفرم Rarable یکی از قدرتمندترین بازارها برای توکن های غیرقابل تعویض است. این پلتفرم به همه افراد و هنرمندان اجازه می دهد تا مجموعه NFT خود را بسازند و آن را با قیمت مناسب بفروشند تا درآمد کسب کنند. برای کسب بهترین تجربه و همچنین سود خوب از این حوزه، بهتر است یک سری نکات را رعایت کنید. در ابتدا بهتر است تصمیم خود را برای ورود به این عرصه بگیرید. معاملات NFT می تواند برای شما سودآور یا زیان سنگین باشد. برای اینکه توجه خریداران را به کار خود جلب کنید، باید از ویژگی های متمایز در توکن خود استفاده کنید. ارزش و زیبایی امکان فروش کار شما را افزایش می دهد. آیا تا به حال از پلتفرم استفاده کرده اید؟


تعداد بازدید از این مطلب: 134
موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
بازدید : 134

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اخبار بروز علمی
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزشی و علمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر